Tällainen on uuden johtajan maaginen etsikkoaika sata päivää – Yhtä ainutta menestysreseptiä ei ole

Kirjamme ilmestyi 2.6.2023 ja pidimme silloin kiitostilaisuuden ryhmälle johtajia, asiantuntijoita ja muita upeita ammattilaisia, jotka ovat olleet hankkeessamme mukana tai muuten sitä tukeneet. Oli ilahduttavaa huomata, että Kauppalehti julkaisi tuona samana aamuna Annika Korpimiehen kirjoittaman artikkelin haastatteluumme perustuen.

Tässä kolme nostoa artikkelista, jonka pääset lukemaan kokonaisuudessaan tästä linkistä (maksumuurin takana).

  1. Johtajan 100 päivää on ajanjakso, johon kohdistuu isoja odotuksia, toiveita ja riskejä.
  2. Uudet alut ovat merkityksellisiä niin johtajalle itselleen kuin koko organisaation ja jopa koko yhteiskunnan menestykselle.
  3. Ensimmäisen sadan päivän aikana johtajan on syytä miettiä, millaisen jäljen hän haluaa jättää organisaatioon samalla ensimmäiset kuukaudet tarjoavat johtajalle mahdollisuuden itse uusiutua ja uudistua.