Käytämme sivustollamme omia ja kolmansien osapuolien evästeitä (cookie) verkkosivujen välttämättömiin toimintoihin sekä tilastointiin.
Kirjamme nyt tilattavissa
Kirjamme Johtajan 100 päivää – Miten onnistut uudessa tehtävässä on tilattavissa. Tilauksen voit tehdä kätevästi suoraan kustantajalta Liikekirjoista. Kustantajan sivulta löydät myös sisällysluettelon ja tekstinäytteen.
Oletko aloittamassa uutta johtajan tehtävää, ensimmäistä tai seitsemättä? Tämä kirja on juuri sinulle.
Uuteen johtajaan ja hänen aloitukseensa, erityisesti 100 ensimmäiseen päivään, kohdistuu monenlaisia odotuksia. Johdon coacheina törmäämme usein näkemykseen, että johtajan odotetaan olevan varsinainen supersankari. Johtajien aloituksiin liittyy myyttejä, joita haluamme ravistella.
Johtajilla on käytössään monenlaista tukea erilaisissa muutoshankkeissa. Siinä suuressa muutoksessa, joka on aloittaminen uudessa johtamistehtävässä, saatat olla kovin yksin.
Haluamme olla kanssakulkijanasi tässä monitahoisessa muutoksessa. Kuljemme matkassasi jo ennen aloituspäivää. Kirjasta löydät erilaisia näkökulmia ja johtajien tarinoita, joiden innoittamana saat tilaisuuden pohtia parasta mahdollista aloitusta sekä johtajana kehittymistä laajemminkin.
Kirjan ajatukset ovat sovellettavissa erilaisiin johtajan tehtäviin, organisaatioihin ja tilanteisiin.
Tartu kirjaan, lue, pohdi ja tee oma 100 päivän suunnitelmasi kohti onnistumista.
Sinä olet muutos.
Kun kuulin ensimmäisen kerran kirjailijakolmikon tulevasta kirjahankkeesta ’Johtajan 100 päivää’ teemasta, innostuin välittömästi. Aihe on erittäin merkityksellinen. Uudessa johtajan tehtävässä voi aloittaa vain kerran. Tässä alkuvaiheessa johtajan pitää toimia paitsi tehokkaasti, niin myös hyvää tilannetajua noudattaen. Tähän tuleva kirja tarjoaa tuoreita näkökulmia, käytännön eväitä ja kokemuksiin perustuvaa tietotaitoa aiheesta. Kirjailijat ovat kokeneita johtamisen aihealueen kehittäjiä. Kustantajana olen ylpeä siitä, että voimme nyt tehdä yhteistyötä uuden kirjan tekemisen merkeissä. Olen varma siitä, että saamme erinomaisen lopputuloksen aikaiseksi tärkeästä aiheesta.
Hannu Palmu
liiketoimintajohtaja
Suomen Liikekirjat